WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

środa, 15 lipca 2015

~Rebbeca~ [#6]

Powiedz mi, Loki... Czy istnieje jakiś Midgarczyk, którego szczerze lubisz...?Z poważaniem, wierna poddana

    Kiedyś lubiłem Tomasa... trochę się jednak pokłóciliśmy ostatnio. 
    ALE wciąż są pewne dwie Midgardianki, które szczerze lubię, z czego jedną... za bardzo. #IfYouKnowWhatIMean



5 komentarzy:

  1. Yeah, I'm afraid that I know...
    Ale. Te dwie Midgardianki... Zapewne jedną z nich jest twoja tlumaczka-sekretarka (o ile jest człowiekiem), a druga...? *marszczy brwi w zastanowieniu*
    Zdradź mi Loki, któż to? *mruży oczy, przechylając głowę*
    Z poszanowaniem,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taaak... dobrze myślisz, jedną z nich jest moja tłumaczka.
      A druga... ooo, ta druga... na samą myśl robi mi się gorąco... I cóż ja bym miał z tego, gdybym ci zdradził jej imię?

      Usuń
  2. Ech. A czy zawsze trzeba mieć z najzwyklejszej rzeczy jakiś zysk...?
    A zresztą... Twe prywatne życie... *mruga okiem*
    Nie myśl o niej za dużo, bo jeszcze nam wyparujesz! *śmiech*
    Pozdrawiam,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyparuję, dobre sobie... ja - zrodzony z lodu Jotunheimu.

      Usuń
    2. To co niemożliwe, jest jak najbardziej możliwe. A Ty, Loki, powinieneś coś o tym wiedzieć...
      Ech,
      ~Rebb~

      Usuń