WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 14 lipca 2015

SeaG [#8]

Co sądzisz o oczach tego mężczyzny?


  Mam nadzieję, że to nie jest jakaś kolejna próba wykrycia moich preferencji seksualnych... No, ale skoro już pada takie pytanie, to się wypowiem, bo czemu nie. 
   Hm. Oczy, jak oczy. Chyba niebieskie albo szare. Jest w nich coś dziwnego, co utrudnia rozpoznanie ich koloru (haha, tak jakby kolor moich dało się rozpoznać...), jakoś się tak tajemniczo błyszczą... Aż nienaturalnie.
   "Oczy, które ewidentnie widziały zbyt wiele."




------------
PS Loki tu tego nie napisał, ale wpatrywał się w to zdjęcie przez 25 minut bez przerwy.



1 komentarz:

  1. No faktycznie... można odnieść takie wrażenie. Jak się temu bliżej przyjrzeć oczywiście. Mi gapienie się w ten obrazek trwał półgodziny i też odniosłam takie wrażenie.
    A o preferencje to proszę się nie martwić Loki... Przecież wszyscy wiedzą, że woli pan kobiety. A przekonać się można było w odpowiedzi o pairing FrostIron.
    A tak w nawiasie... ja wręcz wolę, króla jako hetero *puszcza oczko*. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń