WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

środa, 15 lipca 2015

SeaG [#9]

Co zrobiłeś Odynowi, żeby przejąć władzę?

 Omlet. I niestety nie zadziałało. (Okazało się, że nie lubi omletów) 

Ale moment... zależy jeszcze, o który raz pytasz? Bo podchodziłem do tego kilkukrotnie. Kilkunastokrotnie. Kilkudziesięcio. Kilku... no nieważne. 



5 komentarzy:

  1. OMLET!!!!!!!? SERIOUSLY!?
    Po królu Asgardu spodziewałam się czegoś bardziej zaskakującego...
    Jednak się tak zastanowić? Ok nie ważne...
    Tylko nurtuje mnie, jak miał ten cały omlet zadziałać!? No jak!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosto. Podlizuję się Odynowi omletem, a potem biorę go w krzyżowy ogień pytań.

      Usuń
    2. Nieźle... nie bez powodu masz taką, a nie inną reputację. Kombinować trzeba umieć.

      Usuń
  2. a co zrobiłeś ostatnim razem? Kiedy udałeś własną śmierć przed Thorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... niech pomyślę... niech no tylko sobie przypomnę... hmmm.... nie twoja sprawa?

      Usuń