WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 14 lipca 2015

Karasu Kage [#10]

Tak z czystej ciekawości... jakie jest króla ulubione zwierze? U nas każdy ma jakieś ulubione zwierzątko (Przynajmniej w większości). Dla przykładu: Moim ulubionym zwierzęciem jest pies i wilk (Oba te gatunki należą do rodziny psowatych).A jakie jest pańskie ulubione? Może być domowe, albo dzikie...Jestem bardzo tego ciekawa.


     Lubię konie. To bardzo inteligentne zwierzęta, często nawet mądrzejsze od ludzi.
    Odkąd zasiadłem na tronie zacząłem też lubić kruki. Huginn i Muninn potrafią być przeuroczy! Zresztą... od zawsze ceniłem ptaki.
    Lubię również węże. Niektórzy twierdzą, że mam z nimi wiele wspólnego... *evil smile*




  I wiem, że psy i wilki należą do rodziny psowatych. 
  Mam pieska.





4 komentarze:

  1. Uuuu... jaki słodziak!!!!!!! Normalnie słodyczki... *Robi wielkie i błyszczące oczy* To kolejna rzecz, którą mamy wspólną! *Krzyczy podekscytowana*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno mi stwierdzić, który jest bardziej słodki...! Po prostu się rozpływam! <3 *mega maślane oczęta*
    Totalnie zachwycona,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko tyle że zdjęcie z pieskiem jest najsłodsze w dziejach. Mówię to gdyż sama mam psa.

      Usuń
    2. Oj, ja też mam piesia! <3
      W ogóle uwielbiam psy i od małego zbieram książki o rasach! *mówi przejęta z wypiekami na twarzy*
      Poza tym obce psy mnie naprawdę lubią, zwykle jestem w stanie uspokoić największego rozrabiakę i sprawić, że będzie się cieszył na mój widok. *mruga okiem i śmieje się*
      Pozdrowienia dla pieska! ;)
      ~Rebb~

      Usuń