WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 20 lipca 2015

Karasu Kage [#16]

Co sądzisz o tej piosence?https://www.youtube.com/watch?v=Ce3hVo9VMhg


Strasznie smęci. Prawie zasnąłem. 
I ciężko to nazwać piosenką... 



3 komentarze:

  1. Cóż... nie każdemu musi się podobać, więc nikogo zmuszać nie będę.
    Przynajmniej pomoże ci, jak będziesz mieć kłopot ze snem xD
    Co do mego gustu muzycznego... to czasem myślę o sobie, że jestem jakaś pokręcona. Co poradzić...
    Twa oddana członkini twojej armii.

    P.s.
    Pamiętasz post w którym opisywałeś swoje legendarne kawały? Pragę poinformować, że Thor chcę się na tobie zemścić i ma ci za złe, kawał z Mjollnirem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "zemście" Thora wiem... błagam, kto by go brał na poważnie?

      Usuń
    2. Ja tylko chciałam poinformować cię o wielki. Ale jak wiesz, to bardzo przepraszam za zawracanie panu gitary.

      Usuń