WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 21 lipca 2015

Karasu Kage [#17]

Panie Loki... może to zabrzmi jak głupie pytanie, ale czy dajesz swoim służącym na swym dworze wypłatę?Wie król, żeby się tamci nie zbuntowali. Bo u nas tak jest że szefowie dają pracownikom wypłatę za ciężką pracę. Tylko mam nadzieje, że nie wśród nich nie działa zasada "Pierwszej wypłaty" xD.

Nie mam służących... 
Czym jest zasada "pierwszej wypłaty"?




1 komentarz:

  1. Na prawdę? Nie ma pan żadnych służących, którzy będą ci usługiwać na każdym kroku!? Trochę jestem zdziwiona... Ale wiem, że do zwykłych władców to nie należysz, więc jest pan pełen niespodzianek.

    A co do zasady pierwszej wypłaty... już wyjaśniam co i jak.
    Ogólnie brzmi że "pierwszą wypłatę trzeba przepić z kolegami z pracy". Tylko że król nie ma kolegów... ani tym bardziej w pracy, a przyjaciół masz na cmentarzu xD. Ale zazwyczaj jest tak że gdy człowiek dostaje pierwsze pieniądze, to kumpel tego kolegi wybiera jakiś lokal gdzie mają wypić piwo, wódkę... cokolwiek, tylko że tylko ten z pieniędzmi płaci. Potem nic nie mówią tylko piją, a raczej kumpel pije, a płacący za to wszystko robi co chce.
    Trochę to głupie, ale co poradzić. My Ziemianie jesteśmy popieprzeni, by pierwsze pieniądze przeznaczyć na wódeczkę, piwko lub inne alkohole.

    Mam nadzieje że wyjaśniłam wszystko od a do z..?
    Twoja wierna członkini twej armii.

    OdpowiedzUsuń