WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 11 lipca 2015

Nyksiątko :D

Co sądzisz o FrostIron? :>
EXCUSE ME?
    Czekaj, czekaj... że JA i ten pół-mózg z Midgardu? Ten skretyniały bogacz? Owszem, może mamy ze sobą parę wspólnych cech, no ale bez przesady! Czy ty zdajesz sobie sprawę z tego, jak mnie teraz uraziłaś?
   I owszem, WIEM, co to jest Fr...  (ugh, nie przejdzie mi to przez gardło), bo sobie wygooglałem! Tak, WYGOOGLAŁEM! I co? I mnie zasypały te beznadziejne FANARTY... Nie, ja się w żaden specjalny sposób nie obrażam o to zwykłe, amatorskie gówno. Ja miałbym się obrażać? Ja? O to, że mi cały dzień zepsułaś? 
    Możesz się, helviti, domyśleć, co o tym sądzę!!!


    Bardzo nie pozdrawiam.


5 komentarzy:

  1. Jam szczerze oburzona. Pierwsze słyszę, żeby ktoś Cię tak obrażał, o Najwyższy...!
    Wciąż zdruzgotana,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
  2. Hańba! Skandal! Wstyd Wstyd i jeszcze raz wstyd! Jak to mawia jedna z moich ulubionych postaci kreskówkowych... HAŃBA CI MORIS!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej bym tego nie ujęła...! :D
      ~Rebb~

      Usuń
  3. Przepraszam! Nie wiedziałam że to cię urazi ;-; . Po prostu chciałam poznać twoją opinię. Wybacz ;----; *kłania się*. I przepraszam też za to trzecie pytanie. Od teraz nie będę zadawała takich pytań! Proszę, wybacz ;---;

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, a mnie pasi wasza relacja XD

    OdpowiedzUsuń