WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 18 lipca 2015

~Rebbeca~ [#8]

Jest rano, na dworze około 15°C, leje jak cholera, a w dodatku siła wiatru złamała Ci ulubiony parasol, twoje najwygodniejsze buty przemokły kompletnie, a jakiś dureń jadąc drogą, ochlapał cię porządnie, wjeżdżając w pobliską kałużę. Wchodzisz do kawiarni na kawę, bo tam jest ciepło, możesz się osuszyć i w ogóle kawa działa na Ciebie uspokajająco, a tam, no proszę bardzo! Ooogrooomnaaa kolejka! Jesteś sfrustrowany, mokry i spóźniony. Co robisz?  

Przejmuję władzę nad światem!



12 komentarzy:

  1. Tak jak w przypadku wlepienia przez "władze" mandatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... dokładnie tak! Wszystko zawsze sprowadza się do jednego...

      Usuń
    2. Okej... jak tak, to tak...

      Usuń
    3. A czy jest coś, co nie sprowadza się do jednego?

      Usuń
    4. Jest. Parę rzeczy.. Parę osób... A przede wszystkim uczucia, jakimi je darzę. To nie tak, że jestem jakimś bezdusznym materialistą, dla którego liczy się tylko władza władza władza. Istnieje dużo ważnych dla mnie rzeczy, niezwiązanych z byciem królem.
      Sentymenty...

      Usuń
    5. Panna Becky nieśmiało wtrąca się ze stwierdzeniem, iż sentymenty rządzą każdym życiem. A ja jeszcze dodam, że panna Becky nigdy nie miała o Panu takiego mniemania.
      ~sekretarka.

      Usuń
    6. Ha, ha. Spokojnie, jedyne, do czego mam sentyment to rozlew krwi.

      Usuń
  2. Dlaczego ta odpowiedź mnie nie dziwi...? *wystawia język*
    A ja się tyle opisałam!! *śmiech*
    Głębokie pokłony,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś przeczytać posta, w którym zadałam pytanie, co by zrobił gdyby gliniarze wlepili mu mandacik. Uśmiejesz się... xD.

      Usuń
    2. Czytam wszystkie posty! *szczerzy się*
      To mi przypomniało o pytaniu jakie chciałam zadać w związku z tamtą odpowiedzią... Hihi.
      Pozdrawia, ;)
      ~Rebb~

      Usuń
    3. No to na co czekasz Rebb... na zaproszenie!?

      Usuń
    4. Aktualnie panna Becky jest zajęta. Jednakże obiecała wywiązać się z danego słowa w wolnej chwili.
      ~sekretarka.

      Usuń