WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 18 lipca 2015

SeaG [#15]

Oh... myślałam, że wiesz... Agent Coulson został ożywiony przez Nicka Fury'ego... jest obecnie dowódcą grupki najlepszych agentów i razem "zwalczają zło"... Zostało to nawet udokumentowane w postaci serialu Agents of SHIELD...Przepraszam, ja naprawdę myślałam, że wiesz...

   Czy ja naprawdę muszę się dowiadywać takich rzeczy od jakichś osób pośrednich i to w dodatku wtedy, gdy jestem zajęty sprawami państwowymi? Cholera, no, nie mogę w to uwierzyć! Nie dość, że udało się przeżyć temu sukinkotowi, to w dodatku nakręcono dokument o jego "bohaterskich" wyczynach... Litości. Czy w tej agencji naprawdę nigdy nic nie ginie? Nawet przez przypadek? Już miałem nadzieję, że trochę zredukowałem im liczbę personelu, ale nie... ci podli midgardcy agenci plewią się jak glisty i są nie do zlikwidowania! 
    Grupa "najlepszych agentów"? Dobre sobie. I co oni chcą niby zwalczać? A, i skąd ty masz informacje na ten temat? Może jesteś ich szpiegiem i próbujesz mnie tutaj infiltrować? Pięknie, SeaG. A ja ci zaufałem.
    Niech no ja tylko wrócę do Asgardu i wezmę sprawy w swoje ręce...



6 komentarzy:

  1. Mam dostęp do wspomnianego wcześniej serialu - w nim wszystko jest wyjaśnione (Fury prowadzi nawet projekt o wdzięcznej nazwie TAHITI, w którym uzdrawia ludzi z pomocą krwi kosmitów).
    Ja nie jestem szpiegiem! Tylko... obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Djafullsnis helviti! I może jeszcze używa do tych swoich niecnych celów naszej czystej, niewinnej, asgardzkiej krwi?!
      Świetnie. A to o mnie mówią, że jestem złem wcielonym...

      Usuń
  2. W Ultimate Marvel Perun, słowiańska wersja Thora, ale jak dla mnie mimo wszystko lepsza nie ma takiego problemu w zaatakowaniu i szybkim podbiciu SHIELD :d (Ultimates 2 #10) A mimo wszystko później hulk go zabija, a Kapitan Murica zabiera jego topór c:

    OdpowiedzUsuń
  3. S.H.I.E.L.D. To banda cwaniaków Panie Loki... A każdy wie że takich cwanych, to trudno się pozbywać. Są jak nowotwór, który praktycznie jest nie do uleczenia.
    Więc ostrzegam cię przed cwaniakami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Loki, nie unoś się, nie masz powódów!
    Popatrz tylko, kim są niby oni, a kim jesteś Ty...?
    Przecież oni nie są choćby trochę godni, by zaprzątać Twą jakże wspaniałą głowę!
    Wielce oburzona,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgodze... jak mówiłam. Uważaj na cwaniaków.

      Usuń