WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 11 lipca 2015

~Rebecca~ [#4]

Loooki...? Czy lubisz looody...? (Bez żadnych podtekstów!)

Ta, bez podtekstów! Jak bardzo się spiłaś, żeby mi takie rzeczy proponować...? ;)


5 komentarzy:

  1. Ej. Ja się serio pytałam! Matko, przez Ciebie nie mogę przestać szczerzyć się do telefonu...! Źle na mnie wpływasz... *mega szeroki uśmiech*
    A jednak Loki jesteś podobny do każdego Midgardiana płci męskiej! Wiedziałeś? *wystawia język*
    I niczego nie proponuję, no chyba że lubisz lody CAFE LATTE... *słodki uśmieszek*
    Rozśmieszona do granic,
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek został stworzony na podobieństwo boga...

      Usuń
    2. Hm. Masz na myśli siebie...?
      To nie wpadasz do mnie na lody...? *rozczarowana minka*
      No nic... Zjem sama i będziesz miał moje dodatkowe gramy na sumieniu. (O ile masz sumienie...)
      Do jutra... Hihi.
      ~Rebb~

      Usuń
    3. Nigdy nie jadłem deseru lodowego.
      W ogóle samo w sobie słowo "lody" źle mi się kojarzy...

      Usuń
    4. Och. Skoro źle się kojarzy to nie pytam...
      Dobranoc...? (O ile sypiasz...) ;)
      ~Rebb~

      Usuń