WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 18 lipca 2015

SeaG [#13]

Może wziąłbyś udział w pewnej grze? Chodzi mi o Fuck, Marry, Kill (twoja sekretarka ci wyjaśni). A oto 3 postaci: Iron Man, Thor, Nick Fury.

  Coraz bardziej mnie zaskakujecie, wy Midgardianie podstępni... Już czuję, że nienawidzę tej gry. No, ale dobra. Podejmę się każdego wyzwania!
   Andskottin...
   Dobra, to będzie tak - dokładnie w tej kolejności:
   MARRY - Thor
   KILL - Nick Fury
   FUCK - Iron Man
   Zakładam, że po małżeństwie z Thorem (cholera, o czym ja tu piszę...) w końcu stanę się niezaprzeczalnym władcą i nikt mi już nie będzie wypominał nie wiadomo czego... A potem otruję go, gdy tylko mu strzelą do głowy jakieś głupie pomysły z "nocą poślubną". 
    Czarny Wietrze. Zaraz się zerzygam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz