WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 6 lipca 2015

SeaG [#3]

Co byś zrobił, gdybyś przyleciał do Midgardu i został zestrzelony przez NASA?

    A kto powiedział, że już nie byłem raz zestrzelony przez NASA? Tak się akurat składa, że miałem z tą organizacją pewną nieprzyjemną przygodę... nieprzyjemną dla nich, oczywiście. 
    Nie chcę siać zgorszenia, więc obejdę się bez jakichś szerszych opisów (za dużo krwi etc.). Powiem tylko, że zdarzenie to miało miejsce bardzo dawno. Jeszcze przed założeniem tej beznadziejnej (tfu!) grupy Avengers. 
    Kojarzysz może wzmianki na temat UFO? Zielone ludziki? Strach, grozę i rozpacz, przybyłe nagle z kosmosu i starannie utajnione w aktach NASA? 
   Bawi mnie to, bo do dziś bawicie się w spekulacje i szukacie odpowiedzi, czy obcy istnieją, czy latają kosmicznymi statkami w kształcie dysków, skąd przybyli... 
    A żaden z was, idiotów, nawet nie pomyślał o mnie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz