WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 18 sierpnia 2015

Gall Anonim

Co sądzisz o fanfiction z Twoją osobą? Lubisz coś takiego czytać? ;)

     Drogi Gallu Anonimie. 
    Po pierwsze: Pytania należy zadawać tylko i wyłącznie w komentarzach w zakładce "Ask", a nie w zakładce "Regulamin". Jest to druga zasada, bardzo ważna, ale ponieważ jesteś pierwszą osobą, która popełniła ten karygodny błąd i ją złamała (a, jak dobrze wiem, wam - ludziom - ciągle zdarzają się różne głupie błędy...), wyjątkowo ci to wybaczę.
    No, dobrze, skoro reprymendę już mamy za sobą, przejdźmy do pytania...
    ...
   Nie. 
   Nie wierzę.
  Podobne pytanie już było zadane tutaj. Jeżeli przeczytawszy moją odpowiedź na nie wciąż się nie domyślasz, co sądzę na temat fanfiction, specjalnie dla ciebie powiem to jeszcze raz, proszę bardzo! Sądzę, że 90% tego typu opowiadań jest po prostu głupia, pozbawiona fabuły oraz wszelkiej logiki i sensu. Naprawdę uważacie, że pewien czarnowłosy, zielonooki przystojniacha, który zakochuje się na zabój w jakiejś pierwszej napotkanej szmaciurze, traci dla niej cały zdrowy rozsądek i może jeszcze staje się szalenie dobry, współczujący i w ogóle schodzi z ciemnej ścieżki, odrzuca cały swój sarkastyczny sposób bycia, by kierować się bohaterskimi zamiarami albo co gorsza uprawia dziki, gejowski seks z którymś z (tfu!) avengersów, albo nawet więcej - żeni się/wychodzi za mąż i zaczynają przemawiać przez niego ciepłe, rodzinne uczucia... Czarny Wietrze, co ja chciałem...? Ach, tak... Naprawdę uważacie, że ta osoba to JA? Wolne żarty! 
   Na skórę Fafnira, chyba straciłem oddech. No, ale tak mnie złość poniosła...! Gallu, jak byś wciąż nie wiedział, napiszę to po raz trzeci. Czy "nienawidzę" jest bardzo mocnym słowem? Tak...? To w takim razie: nienawidzę czytać takiego chłamu. 
   I zmieniam zdanie. Jednak ci nie wybaczę tego bezczelnego nietaktu.

2 komentarze:

  1. Bardzo przepraszam Loki za ten błąd. Następnym razem będę uważał, a przede wszystkim dziękuję za słuszną reprymendę. :>
    Mnie osobiście śmieszą takie dzieła, gdzie napalone faneczki, zmieniają Cię w jakiegoś prawego Kapitana Amerykę.
    Czekam na coś lepszego niż to, co ostatnio czytałem. A ból wielki jest, ponieważ bezczeszczą Twoją postać.Tak marnować? No jak można?

    OdpowiedzUsuń