WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 8 sierpnia 2015

SeaG [#16]

FMK: Bucky Barnes, Hawkeye, Grant Ward (jeden z byłych agentów SHIELD - obecnie wysłannik HYDRY)

Ohohoho... To będzie ciekawe! >:D
KILL - Grant Ward (nie mam pojęcia, co to HYDRA, chyba nie jestem na bieżąco... ale dla bezpieczeństwa wolałbym go zabić. Jakoś brzmi podejrzanie. Hm, dawno mnie w Midgardzie nie było, nic nie wiem...)
FUCK - Hawkeye (ogólnie to lubię niszczyć ludziom życie, a w jego przypadku, wydaje mi się, że jeszcze nie jest zniszczone wystarczająco. Taki tam dodatek do tego niedosytu wrażeń)
MARRY - Bucky Barnes (no, tak wyszło. Zabiorę go do Asgardu i zobaczymy, jaką będzie miał minę, kiedy zobaczy mnie jako Władcę Wszechświata... niedowiarek....)


Zobacz POPRZEDNIE PYTANIE z tej kategorii!

2 komentarze: