WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 8 sierpnia 2015

SeaG [#17]

"If you were..." - Gdybyś był koroną, jak byś wyglądał, ile byś był wart i na czyjej głowie byś się znajdował?


   Byłbym wyrobiony ze starego złota, odrobinę poprzecieranego w paru miejscach. Mój kształt byłby bardzo ozdobny, byłbym zwieńczony czymś na kształt płomieni - pełnych różnych zawijasów i będących różnych kształtów - a każdy pojedynczy płomień ozdabiałby drogocenny, zielony kamień... np. szmaragd. Wiele osób widziałoby we mnie piękno, ale niewielu rozumiałoby, jak bardzo może być ono zwodnicze.
  To, ile byłbym wart, zależałoby od osoby, która na mnie patrzy. Dla jednej byłbym niczym - zwykłym rupieciem niepotrzebnym światu. Dla innej... najcenniejszym przedmiotem Yggdrasilu.
   Ozdabiałbym głowy oszustów i zdrajców, którzy by dotrzeć do władzy, dokonywaliby okrutnych czynów. Zbrodniarze, omamieni moim pięknem i możliwościami, jakie bym im dawał, gdyby mnie zdobyli... Ludzie, którzy bardzo szybko upadną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz