WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

piątek, 18 września 2015

Ivy Stone [#4]

Gdybyś chciał brać w zawodach sportowych albo na turnieju, albo na olimpiadzie...To w jakiej dyscyplinie siebie widzisz? 
1) Sport Indywidualny 

2) Sport Drużynowy 

3) Kontaktowy 

I co ważniejsze... Czy lubisz uprawiać sport (Rzucanie nożami się nie liczy..!)

   Jeżeli mam być szczery, to nie widzę siebie w żadnej dyscyplinie sportowej na jakiejkolwiek olimpiadzie/turnieju. U nas w Asgardzie nie ma konkursów sportowych tak szeroko pojętych, jak u was, z czego jestem bardzo zadowolony... Takie pytanie powinno być chyba skierowane prędzej do (tfu!) Thora, bo to on zawsze był ten "silny i waleczny" a o mnie wołali, że mam "giętki język". 
   I owszem, RZUCANIE NOŻAMI SIĘ LICZY! Ja umiem świetnie rzucać nożami. NIKT mi nie dorównuje. Jeżeli czujesz się z tego powodu zawstydzona, możesz powiedzieć mi to wprost, a nie pisać, że rzucanie nożami się nie liczy. To też jest sport! A twoje słowa nie są żadnym argumentem!




4 komentarze:

  1. Ups... trochę przesadziłam z tym tekstem o nożach.
    Błagam na kolanach o wybaczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednakże chciałam wiedzieć czy oprócz rzucania noży uprawiasz jakiś sport.

      Usuń
    2. Raczej nie. W Asgardzie wszystkie "sporty" są związane z walką albo posługiwaniem się orężem, a tobie chyba nie o takie dyscypliny chodzi.

      Usuń
    3. Aha... no to zostaje mi się zapytać tylko o dwie rzeczy.
      1) Jaki sport jest popularny w Asgardzie?
      2) Czy jest jakiś ziemski sport, który chodź odrobinę cię zainteresował?

      Usuń