WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

niedziela, 20 września 2015

Ivy Stone [#5]

Gdybyś był instrumentem muzycznym...
1) Jaki byś był i ile wart?

2) Kto by na tobie grał?

3) Jaki gatunek muzyczny?


1. Byłbym na tyle duży i interesujący, że zwracałbym uwagę każdego, kto by mnie tylko zobaczył. Wykonany najprawdopodobniej ze starego drewna, a zatem byłbym wart bardzo, bardzo dużo, ale tylko dla tych, którzy umieliby to docenić. Nie wszyscy wiedzą, że im drewno, z którego instrument jest wykonany, jest starsze, tym jakość dźwięku jest lepsza.
2. A kto byłby wart tego, by na mnie grać? Może osoba, która darzyłaby mnie szczerym, odwzajemnionym uczuciem... Hmmm...
3. Muzykę klasyczną. Najprawdopodobniej. 



Zobacz poprzednie pytanie z tej kategorii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz