WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 9 listopada 2015

Ivy Stone [#8]

Wielki władco dziewięciu królestw. Pamiętam jak kiedyś pewna osoba zapytała się o twoje ulubione danie/deser/napój. To mnie zaciekawiło, że chcę się zapytać o twój ulubiony owoc/warzywo? Chciałabym też wiedzieć co sądzi władca o dietach jakie oferuje Midgard? Ale przede wszystkim chciałabym wiedzieć, czy król jest zwolennikiem zdrowego trybu życia i wegetarianizmu?

   Moje ulubione owoce to jabłka. Mam takie wypaczenie, nie śmiej się, że jadam tylko te zielone. 
   Jeżeli zaś chodzi o diety... Wiem, jestem szczupły, niektórzy twierdzą nawet, że przeraźliwie chudy, ale to nie ma związku z żadną dietą. Ja się na tym kompletnie nie znam - w Asgardzie nie potrzebujemy diet (choć przyznaję, że niektórym krasnoludom z południa bardzo by się przydały). A co do wegetarianizmu, to chyba wiem zbyt mało na ten temat, żeby się w ogóle wypowiadać.

1 komentarz:

  1. Do prawdy? Moje również. No i jeszcze truskawki. Są takie słodkie... polecam na przyszłość.
    Co do wegetarianizmu... to wiem, że wegetarianie nie jedzą w ogóle mięsa i tego co pochodzi od zwierząt. Zamiast tego jadają warzywa, lub japońskie tofu. Chyba nie dziwię się, czemu królowi obce jest to pojęcie. Zgaduje, że w Asgardzie na stole jest pełno potraw mięsnych innych tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń