WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 13 lipca 2015

Karasu Kage [#8]

Czy miałeś już do czynienia z narkotykami? i czy powinno się je zalegalizowac?

   Właśnie po długiej dyskusji z moją sekretarką, okazało się, że nasze eiturlyf jest odpowiednikiem narkotyków. A zatem... tak, miałem z nimi do czynienia, na przykład na urodzinach Thora.
   No i cóż. U nas wszystko jest legalne. Wy róbcie co chcecie, byle grzecznie ;)




5 komentarzy:

  1. A pamiętam... kawał z tym przyprawionym alkocholem, który po kilku łykach powalił go na deski... nadal uśmiecham się po tym jak idiotka, już na samo wspomnienie o tym.
    Pewnie Azgard byłby dla narkomanów, alkoholików... i Bogowie wiedzą kogo jeszcze istnym rajem, skoro w pana wszystko jest legalne.
    I jeszcze jedno... a czy pan panie Laufeyson sam ich zażywał?
    Tak tylko pytam... przecież nie jestem żadnym pieprzonym gliną *Śmiech na sali*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alkoholem*, Asgard*
      Niektórzy twierdzą, że Ameryka jest rajem.
      I owszem, pan Laufeyson zażywał.

      Usuń
    2. Nie... nie prawda. Ale dla nie których jest rajem. Tam też jest coś takiego jak "prawo"
      A co do wszystko na legalu....
      Czy samobójstwa też są legalne w Asgadzie?

      PS. Przepraszam za błędy. Nie chciałam aby tak wyszło.

      Usuń
    3. A u was nie są legalne?

      Usuń