WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 7 lipca 2015

Karasu Kage

Od jakiegoś czasu zastanawia mnie, jak spędzasz czas wolny od swoich niecnych knowań i dążenia do swym mrocznych celów... ale jeszcze bardziej mnie zastanawia czy w ogóle masz wolny czas?
   

    Jakie niecne knowania? Jakie mroczne cele? Że to niby ja takie rzeczy wyprawiam? Ciekawe, nie powiem...
   Obecnie sprawowanie władzy pochłania niemalże cały mój czas. Ale to nie jest dla mnie nic nieprzyjemnego - to mój świat; dzięki temu czuję, że żyję. Poza tym, praca często dostarcza mi mnóstwa rozrywki - np., gdy rozmawiam sobie z poddanymi (ich problemy czasem rozśmieszają mnie do łez!) albo gdy próbuję dogadać się z urzędnikami... 
    Ale, ponieważ to ja jestem królem, to ja sam sobie wszystko ustalam. Więc tak, mam czas wolny, ale raczej nie mam go za dużo. Zazwyczaj są to jakieś przerwy między jedną wizytacją a drugą i najczęściej wypełniam je rozmyślaniami na różne tematy. A, musisz wiedzieć, tych tematów jest bardzo dużo.

  
   Jeżeli jednak chodzi ci o moje zainteresowania, to bardzo proszę: lubię rzucać nożami, trenować walkę, spacerować, spotykać się z kobietami, czytać książki, grać w gry strategiczne i robić innym kawały. 
    I jak? Jestem w twoim typie?




3 komentarze:

  1. Fajny, bardzo oryginalny blog. Czytam dopiero ten wpis :((, ale wydaje mi się bardzo ciekawy.
    http://gdyzgasnaswiatla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem zbytnio o co chodzi w tym blogu... Ale raczej zostanu tutaj :))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej, przeczytałam poprzednie posty. Masz bardzo oryginalnego bloga. Nie mam za bardzo pojęcia o co w nim chodzi ale to nic. Blog bardzo mi się podoba.
    Zostanę na dłużej.
    Przy okazji zapraszam do siebie na bloga:
    w-pogoni-za-wolnoscia.blogspot.com
    Mam nadzieje, że zostawisz po sobie znak :-)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń