WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

czwartek, 9 lipca 2015

Legilimencja

Kim naprawdę jest Tom Hiddleston?

    Ooo, Czarny Wietrze, który mnie prowadzisz, dopomóż...
  Droga Legilimencjo. Jakim sposobem udało ci się zdobyć nazwisko mojego osobistego terapeuty?! To miało nigdy nie wyjść na jaw! 
  Dotychczas Tomas był moim dobrym przyjacielem, o czym wiedziały tylko dwie osoby  we Wszechświecie (możesz się chyba łatwo domyśleć, jakie), a skoro teraz już nawet jacyś nędzni Midgardianie zaczynają o tej znajomości szeptać między sobą, to znaczy że któraś z tych dwóch osób musiała rozpuścić plotkę!!! 
   Legilimencjo - sam już nie wiem kim on jest... chyba jedynie podłym zdrajcą! Farðu í rassgat, Tomas!!!  Nie będzie przyjaźni, helvíti! Nie będzie!
   Na miecz Tyra, ale mnie to wkurzyło. Będę miał humor zepsuty do końca dnia. No, dzięki bardzo!

3 komentarze:

  1. Ty. Masz. Własnego. Terapeutę...?!
    A ja zamierzałam na tę funkcję zaproponować siebie... *totalne rozczarowanie*
    Poczekaj... Czy masz zamiar go hm. Zwolnić? Bo jeśli tak... *diabelski uśmieszek*
    Zapamiętam to sobie!
    ~Rebecca~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak przejmiesz rolę terapeuty to wtedy mogę wziąć sobie Toma? XD

      Loki - jeszcze mnie za dobrze nie znasz, też mam swoje moce ]:->

      Usuń
    2. Czuję, że dobijemy targu, Tom będzie Twój! ;P
      Loki w ogóle jeszcze słabo zna ludzi. ;3
      Trzeba to zmienić, nie sądzisz? ;)
      ~Rebb~

      Usuń