WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

piątek, 10 lipca 2015

Liebster Blog Award [#2]

1. Gdybyś mógł... do jakiego świata chciałbyś się przenieść (Np. Komiksu, mangi, serialu... itp.)?
2. Co byś zrobił gdybyś dostał milion, albo trafił na żyłę złota?
3. Czego się boisz?
4. Czego byś sobie życzył, gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę?
5. Uważasz się za osobę o mocnych nerwach?
6. Jakbyś sobie wyobraził raj... swój własny prywatny raj?
7. Co wolisz... mieć mało, ale mieć dużo przyjaciół, czy mieć dużo (np. Forsy) i zero przyjaciół?
8. Gdybyś mógł przenieść się w czasie... co byś zrobił?
9. Jaki jest twój największy koszmar?
10. Jakie jest twoje największe marzenie?
11. Czy uważasz się za materialistę/kę?

Hura! Patrzcie, kolejna nominacja! Tym razem od Karasu Kage! Wiecie, co oznacza ta nominacja? Kolejne 11 pytań naraz! Radość ma nie zna końca. 
No, ale dobrze. Odpowiem...
Zaczynamy:

einn - Hm... nie odczuwam potrzeby przenoszenia się. Dobrze jest mi tu, gdzie jestem.
tveir - Zawołałbym: woah, dzięki, ale mam już dużo drobnych!
Þrjár - Pfff... ja? Bać się? Niczego się nie boję!
fjórir - Nie wiem. Może, żeby we mnie nie uderzyła? 
fimm - Uważam się za osobę o względnej cierpliwości. 
sex - Ooo... ja to widzę tak: ja siedzę na tronie, na podwyższeniu, a wszędzie wokół mnie nagie, seksowne kobiety. Wszystkie biją przede mną pokłony, czczą moje imię i spełniają każdą moją zachciankę. Ale moment. Przecież ja mam tak na co dzień! 
sjö - Przyjaciół to ja mam na cmentarzu. 
átta - Ocaliłbym moją matkę przed śmiercią. I wykorzystałbym tę zmarnowaną okazję, w której mogłem zmiażdżyć łeb Thorowi, heheheeheh
níu - Koszmar... senny? 
tíu - Już się spełniło
ellefu - Ja? Materialista? Skądże znowu... ;)

Wiecie, co mnie zastanawia? To wszystko to są nominacje. Prawda? Tak to się nazywa? 
A zatem...
kiedy rozdanie nagród?!



Zobacz poprzednie pytanie z tej kategorii!

1 komentarz: