WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

czwartek, 9 lipca 2015

Liebster Blog Award

1. Dlaczego właśnie pisanie?
2. Co myślisz o życiu.
3. Lubisz wampirki. Tak? Nie? Dlaczego?
4. Gdybyś mogła/mógł wybrać super moc, jaka by ona była?
5. Co robisz w wolnym czasie?
6. Czy zagłosujesz na Króla Juliana, gdy odbędą się wybory prezydenckie?
7. Co ty o sobie sądzisz?
8. Co sądzisz o mnie?
9. Co najbardziej na świecie uszczęśliwia twoją duszę?
10. Czy miałaś/ miałeś świadomy sen i OOBE?
11. Wybierasz śmierć czy życie?
Pytania zadane przez Lady Kiitsune
Pewnie większość osób wie, o co z tym chodzi. W skrócie, zostałem nominowany aż do 11 pytań naraz i według pospólstwa ma to być jakieś wyróżnienie. Rzecz w tym, że potem ja mam nominować 11 osób i im również zadać 11 innych pytań. Szaleństwo. Ponieważ nie mogę chyba nominować 11 razy samego siebie, uznaję za bezsensowne wymyślanie pytań. Wybaczcie.


Pytanie pierwsze pominę. Nic nie piszę. Czytam.
Drugie: Życie jest w porządku. Niektórzy jednak nie są go warci. Niektórzy nie powinni żyć. Tak... życie jest zdecydowanie niesprawiedliwe.
Trzecie: Wampirki nie istnieją. Więc: nie. Ponieważ: nie. Na miecz Tyra, co za kretyństwo...
Czwarte: Wydaje mi się, że mam super moc. Ale nie będę zaprzeczać, że marzy mi się mjollnir. Odczuwam wielką ochotę na przywalenie Thorowi w łeb tym jego młotem. Nic osobistego.
Szóste: Pogrzało cię? Kimkolwiek by nie był Julian... Król jest tylko jeden!
Siódme: Zapraszam do zakładki o mnie. 
Ósme: Po za tym, że mi do pięt nie dorastasz? Nie znam cię. #LOL
Dziewiąte: Cudze nieszczęście. I sprawowanie władzy. (I jeszcze seks.)
Dziesiąte: Świadomy sen to dla mnie pestka. Plus, nie potrzebuję śnić, by przeprowadzić OOBE. Magia.
I jedenaste: Za bardzo to nie rozumiem tego pytania. Jeżeli chodzi o mnie, to wolę żyć. Jeżeli chodzi o innych, to wolę zabijać. Proste. Śmierć jest piękna - doskonała i niedoskonała równocześnie.

I co z tego wszystkiego wynikło?
Że chyba już za długo żyję, by się bawić w takie rzeczy. 
Ale i tak mimo wszystko dziękuję... dziękuję za tę próbę urozmaicenia mi czasu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz