WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

piątek, 10 lipca 2015

~Rebecca~ [#3]

Potrafisz mówić i pisać po polsku, czy może masz własnego tłumacza?A może... Znasz wszystkie języki świata...?

Głupia sprawa, bo dotychczas sądziłem, że w Midgardzie mówi się tylko w jednym języku: angielskim. Wydawało mi się też, że języki nordyckie wyginęły - wraz ze śmiercią wikingów. 
Nie znam wszystkich języków świata. Znam jedynie angielski. W języku angielskim odpowiadam na wasze pytania, a moja osobista sekretarka tłumaczy je na język polski.
Po co wam tyle języków? Ja mówię płynnie dziewięcioma i mi to wystarcza...




1 komentarz:

  1. Och, czyli te odpowiedzi pisze Twoja własna sekretarka...? Zawiodłam się.
    Cóż, polacy też umieją angielski, w granicach rozsądku. ;3
    Z tymi językami jest jakaś legenda chyba, ale by Ci się nie spodobała. No nie ważne. Prawdą jest, iż te języki komplikują nam życie.
    Dziewięć języków powiadasz...? A czepia się ludzi! Ech. Bogowie... O te języki spytam kiedy indziej. *wystawia język* (Groteska.)
    Wyrazy pełnego szacunku. Pewnie wpadnę też jutro... Hihi.
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń