WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Anaya Tyrell [#6]

Fuck.Marry.Kill.Jack Sparrow, Harry Potter, Percy Jackson

  Trochę ciężko będzie z tym rozdaniem, bo znam tylko Jacka Sparrowa (równy gość, nie powiem! Jeden z nie wielu Midgardianów, których darzyłem kiedykolwiek sympatią. Szkoda, że nie żyje...) oraz Harry'ego Pottera. O tym drugim wiem tylko tyle, że jest samozwańczym czarodziejem, żeby czarować musi używać różdżki i że jego historię życia można opowiedzieć w siedmiu książkach. Albo ośmiu filmach. Ten trzeci to dla mnie kompletna czarna dziura... musiałem o nim porozmawiać z moją sekretarką i jedyne, czego się dowiedziałem ciekawego, to że ma on jakiś związek z Grecją i wierzeniami greckimi. Już go nie lubię. 
   FUCK - Percy Jackson
  KILL - Harry Potter
   MARRY - Jack Sparrow


Zobacz POPRZEDNIE PYTANIE z tej kategorii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz