WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

środa, 5 sierpnia 2015

Evelyn [#2]

No tak, nasz Pan i Władca jest przecież taaaki zły. Pff, Też mi coś.A właśnie a propos manipulacji, miałeś kiedyś taką sytuację, że dałeś się zmanipulować, tak chociaż na chwilę. Co wtedy czułeś?

    Skąd przypuszczenie, że dałem się zmanipulować komuś, kiedykolwiek? 
   Gdyby ktoś temu jakimś cudem podołał, prawdopodobnie czułbym dwie rzeczy: zażenowanie i podziw wobec tej osoby. 
    I co ma znaczyć, przepraszam bardzo, to twoje "też mi coś"? Twierdzisz, że nie jestem zły? Że nie jestem potworem? Wątpisz w to? Bo jeżeli ja nie jestem... to kto jest?


7 komentarzy:

  1. Na potwora to trzeba sobie zasłużyć, że pozwolę sobie tak powiedzieć :D
    Może wątpię, może nie. Jakoś nie wzbudzasz wobec mnie postrachu. Aczkolwiek, możliwe że to ze mną jest coś nie tak, że nie trzęsę się na Twój widok, a Twój wzrok nie przyprawia mnie o dreszcze :'D
    Jednakże, czy jesteś zły z czasem możliwe że się przekonam. Panie i Władco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mnie nie znasz. To, co pokazałem w czasie sławetnej potyczki z Avengersami, było niczym wobec tego, co mogę zrobić... Wpadnij kiedyś do mnie na jedną z moich sesji z więźniami. Wtedy zmienisz zdanie.

      Usuń
    2. Nie umawiam się z nieznajomymi. Natomiast rozważę Twoją propozycje, ale możliwe że nie tak szybko zmienię zdanie o Twojej osobie.

      Usuń
    3. To był żart. Ja nie umawiam się z plebsem.

      Usuń
    4. Nieśmieszny, nie jesteś dobry w żartach. Ale cóż się dziwić, nie straszny, nie potrafi opowiadać żartów. Też bym się z Tobą nie umówiła :')

      Usuń
    5. Ty za to nie jesteś dobra w myśleniu. Chyba, że teraz udajesz...? Niektóre żarty z założenia mają być nieśmieszne, jeżeli ich wydźwięk jest ironiczny. Samo wyrażenie "To był żart" było metaforą. Nie zawsze to, co nazywasz żartem, jest zabawne. Helviti, naprawdę muszę ci to tłumaczyć? To ja tu jestem obcokrajowcem, powinnaś znać własny język.
      Poza tym... to, jak bardzo jakaś osoba jest straszna, według ciebie definiuje to, jak bardzo jest ona dowcipna? Groteska.

      Usuń
    6. To miało niby mnie obrazić? c':
      Chyba nie do końca Ci się to udało. Aczkolwiek w tej kwestii się z Tobą zgodzę, żarty nie muszą być śmieszne...

      Usuń