WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

środa, 5 sierpnia 2015

Karasu Kage [#24]

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jednym pytaniem, które chcę zadać. Ale skoro tu jestem to je zadam. I to się tyczy zwierząt.Czy kiedykolwiek, Wasz Wysokość myślał o tym, aby sprawić sobie kota?
A jeśli tak to jaki by był?  

a) Norweski Leśny; b) Turecka Angora


W prawdzie wole psy, lecz nie które rasy kotów są wspaniałe. I od razu mówię że Norweski Leśny jest tzw. "symbolem" Norwegii tak jak Bielik Amerykański Ameryki Północnej.


Ten, z którego jest lepsze futro
  Wiem, że Norweski Leśny jest charakterystyczny dla Norwegii. Patrz, jaki jestem sprytny: można to nawet wywnioskować z jego nazwy! D: Mając do wyboru dwie opcje, tak patriotycznie pozostanę wierny Norweskiemu. 
  Chociaż i tak czy siak wolę psowate, a w szczególności wilki. Jeżeli chodzi o koty, to w te uwielbiam się "zamieniać". Bo - nie wiem, czy wiesz - jestem shapeshifterem. I chyba najbardziej lubię przybierać postać pumy albo tygrysa maltańskiego. Obydwa są szybkie, dostojne, zabójcze. I urocze. Tak, jak ja >:D

3 komentarze:

  1. To zrozumiałe... duch patriotyzmu. Ale turecka angora to jedna z najpiękniejszych i najstarszych ras na ziemi (Wyjątkowo rzadka). Podobno te koty należały do władców Turcji.
    Postanowiłam zadać to pytanie, ponieważ wczoraj zobaczyłam kociątko rasy Norweski Leśny. Na początku myślałam że zgubił się czy coś... a tu okazało się iż kotek należał do sąsiada, którego nabył w sobotę. Ja nic o tym nie wiedziałam xD. Ale i tak był słodki.
    Nie wiedziałam że Wasza Królewska Mość jest Shapeshifter'em!? Tylko pytanie co dokładniej oznacza to słowo.
    Tygrys Maltaństki!? Nie miałam pojęcia, że jest taka rasa tygrysa. Ale co się dziwić. U nas dużo jest gatunków tych wielkich kotów, ale wszystkie wyglądają prawie tak samo. Jak człowiek może je odróżniać!? Nie mam pojęcia.
    Przeczytałam to co było zakreślone i zastanawia mnie jedno... Czy król popiera Kłusownictwo!?
    Bo ja szczerze je potępiam. Nienawidzę jak ludzie zawijają bogu ducha winne zwierzę tylko dla zysku. Gdybym któregoś razu spotkała takiego kłusownika, to już by dostałby ode mnie pięść w nos...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń