WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 4 sierpnia 2015

Karasu Kage [#23]

Proszę bardzo wybaczyć, ale mam jeszcze jedno (całe szczęście ostatnie) pytanie dzisiejszego dnia. Które jest bardzo proste.Co by król zrobił, gdyby okazało się iż w jakiejś dziedzinie to kobieta jest od pana lepsza i jakbyś się z tym czuł?Ale mam nadzieje, że król nie przejawia żadnych szowinistycznych myśli...

    Nie rozumiem sformułowania "[...] to kobieta jest lepsza", nie rozumiem tego nacisku na to, jakbyś sugerowała, że płeć żeńska jest jakąś płcią słabszą, gorszą od męskiej... Czy to ma mnie w jakiś sposób urazić, że akurat kobieta jest lepsza, bo z założenia kobieta ma być najgorsza we wszystkim, co robi? 
  Jest wiele kobiet, które są lepsze ode mnie w różnych dziedzinach... Choćby np. Lady Sif - zdecydowanie lepiej ode mnie walczy mieczem. Ale ona z drugiej strony nie umie tak rzucać nożami jak ja. 
    Nie wiem, o co chodzi, ale z tego chyba wynika, że "nie przejawiam żadnych szowinistycznych myśli". Może my w Asgardzie mamy po prostu inną mentalność, ale wydawało mi się, że już we wszystkich krajach kobieta jest stawiana na równi z mężczyzną. W naszym świecie kobiety odgrywają przecież bardzo ważną rolę w wielu dziedzinach - walkirie, Norny - i w tym samym stopniu, co mężczyźni, odznaczały się w historii.


3 komentarze:

  1. Chciałam spytać, jakby wasza wysokość zareagowała, gdyby pokonała cię kobieta np. w pojedynku miecze, lub w innych dziedzinach, które w Asgardzie są przeznaczone dla mężczyzn.
    Ale jak widać... to wiele facetów powinno się od króla uczyć równo uprawnienia. Niestety u nas Faceci nie lubią rywalizacji z Kobietami np. w pracy i w ogóle traktują płeć piękną jak tę słabszą. A w średniowieczu to już w ogóle. W nie których krajach jest niby równo uprawnienie, lecz przez głupotę facetów powstały tak zwane ośrodki zapobiegania przemocy domowej dla kobiet. Faceci wykorzystują fakt o tym, że są od nas silniejsi. No niestety taka prawda.
    Po prostu chciałam się spytać o stosunek do kobiet na tle równouprawnienia płci. Ale jak widać, król nie ma z tym najmniejszych problemów po tym co tu wyczytałam.
    Czy dałbyś radę wprowadzić coś co sprawiło, że to równouprawnienie będzie rzeczywiste?
    I czemu mężczyźni z Midgardu są takimi idiotami w stosunku do kobiet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza rasa, w porównaniu do naszej, jest cywilizacyjne o całe eony do tyłu. Nie dziwota, że czasem ciężko do was przemówić.

      Usuń
    2. A największymi debilami są faceci... Z MIDGARDU OCZYWIŚCIE! NIE MIAŁAM ZAMIARU KRÓLA W JAKIŚ SPOSÓB OBRAŻAĆ!

      Usuń