WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

wtorek, 4 sierpnia 2015

Karasu Kage [#22]


Wasza Wysokość... Chciałabym się zapytać, co byś zrobił, gdybyś któregoś dnia w swych komnatach znajdziesz (chyba powinno być 'znalazł') takiego pluszaka, który jest tak zwanym "Plushtrapem" na paluszki i pewnej nocy zakrada się do twojej sypialni w celu dziabnięcia króla w nos, albo zabicia. Pokaz jego możliwości: KLIK!
Tak wygląda owa zabawka -->


   Co ty masz do tych gier i nocnych potworów to ja nie wiem... Ani to ładne, ani nic. Kto w ogóle trzyma takie szkaradzieństwa w domu? Ten Freddy musi być jakimś masochistą, skoro dla niego tego typu króliczki są "zabawkami". Też mi zabawka, która budzi się w nocy, gryzie, atakuje i zabija... Ciekawe jakby sobie poradziła za dnia!


2 komentarze:

  1. Ja jestem dość specyficzną osobą, która lubi wszystko co straszne. Ale proszę Wasza Wysokość spojrzeć na to w ten sposób. To idealny przedmiot do wycinania komuś kawałów.

    Proszę sobie wyobrazić to tak. Plushtrap leży sobie na podłodze lub gdziekolwiek. Nagle ofiara żartu znajduje te zabawkę i przygląda się temu ciekawie. Widzi te jego dziwne zęby i sama się prosząc, wkłada palec w szczękę i BUM... Plushtrap zaciska szczękę na palcu ofiary, która krzyczy z bólu i wpada w histerie.
    Niby wygląda nie winnie a zaszkodzić może...
    To idealny przedmiot dla mistrza podstępu.

    Więc jak..? Zainteresowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealny przedmiot do łapania szczurów.
      Moje żarty są nieco bardziej wysublimowane, mają jakiś sens, jakiś przekaz... To jest dobre dla dzieci.

      Usuń