WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 1 sierpnia 2015

Okej

Mam jedno pytanie: Co byś zrobił, gdyby do twojej sali tronowej nagle wpadły miliony misiożelków, niosąc ze sobą związanego Thora i mówiąc, że dadzą ci go na własność, jeżeli pozwolisz im wstąpić do swojej armii jako kawaleria, a ty byś nie miał koni w zanadrzu? To tyle. 

Specjalnie sprawdziłem, co to są misiożelki. Dla osób, które nie wiedzą, wyglądają one tak:
                                         
    Nie przedstawiają się jakoś specjalnie strasznie. Moja sekretarka powiedziała mi, że są takie małe i że w Midgardzie się je je. Poważnie? Coś, co można z łatwością zjeść, miałoby związać Thora (tak, wiem, jest debilem, ale chyba nie do tego stopnia...?), a potem miałoby jeszcze być moją kawalerią? Czarny Wietrze, jak ja bym wyglądał w czasie wojny z takimi miśkami z kolorowego żelu? Przecież moi wrogowie padliby, ale ze śmiechu! 
   A poza tym... po co mi związany Thor? Niech sobie robią z nim co chcą, ja takich rzeczy nie potrzebuję. Jeszcze mi będzie zaniżać IQ w całym Królestwie.



2 komentarze:

  1. Nie docenisz misiożelków, o władco.
    Pragnę przypomnieć, że były ich miliony, zapełniły całą twoją salę tronową. Co więcej, taka kawaleria będzie walczyć do ostatniego misiożelka albo nawet do ostatniego kęsa ostatniego misiożelka. Są zacięte i bezlitosne.
    Ale nie to nie, miałam dla ciebie ofertę.
    A po co ci związany Thor? Wyobraź sobie, że został właśnie związany przez misiożelki. A wyglądają one dość niepozornie. Facet by miał kompleksy do końca życia. Co więcej mógłby pomyśleć, że znów stracił moc, a ty mógłbyś go wykorzystać do różnych celów, bo choć jest głupi, to ma kupę mięśni.
    Twoja uniżona poddana i doradczyni
    Okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Thor ma kompleksy, bardziej działa na moją korzyść, więc chyba zostanę przy mojej wersji wydarzeń i obejdę się bez misiożelków.
      Ta rozmowa staje się coraz dziwniejsza.

      Usuń