WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

niedziela, 2 sierpnia 2015

Karasu Kage [#19]

FMK - Czarna Wdowa, Jane Foster, Lady SifChciałabym z tobą w to zagrać, chodź nie mam pojęcia czy przez to nie podpadnę paru osobom.Aby panu ułatwić, wzięłam same dziewczyny.

No, czy ja wiem, czy to takie ułatwienie... 
Spróbujmy.
FUCK - Jane Foster (żeby zrobić na złość Thorowi >:D )
MARRY - Czarna Wdowa (to by mi pomogło zbliżyć się do SHIELD... poza tym, miny Avengersów musiałyby być bezcenne!)
KILL - Lady Sif (groziła mi mieczem, hóra!)


Zobacz POPRZEDNIE PYTANIE z tej kategorii!

8 komentarzy:

  1. Ok... do jednego moje przypuszczenia się potwierdziły. I tu chodziło mi o Fuck.
    Ale mocno mnie zdziwiłeś przy pozostałych. Myślałam że Marty będzie z Sif, a Kill czarną wdowę. Ale widać że argumenty są solidne.
    Czy zawsze jesteś zaskakujący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jestem. A przynajmniej staram się być. To w pewnym sensie moja etykieta. Bez tego już dawno bym zginął.

      Usuń
    2. Czyli to twój znaczek firmowy. Dla mnie każdy twego pokroju powinien go mieć.
      A czy zrobiłeś jakąś rzecz która zaskoczyła nawet Odyna? innymi słowy najbardziej zaskakującą rzecz?

      Usuń
    3. Urodziłem się.
      Dobra, to słabe było. Wbrew temu co myślisz, Odyna bardzo łatwo zaskoczyć. Ale czasem zdarza się, że nawet aż sam siebie zaskakuję. Dużo jest takich sytuacji, naprawdę bardzo dużo...

      Usuń
    4. Niech pomyślę... Raz np. była ta sytuacja z Iðunn, co z mojej winy została uprowadzona przez Thjaziego. Historia ta oczywiście jest dużo dłuższa i bardziej zawiła, ale sedno sprawy jest takie, że powiedziałem wtedy Asom, że uwolnię Iðunn i przy okazji pokonam Thjaziego. Wszyscy byli zaskoczeni, bo nie dość, że mi się to udało, to w dodatku wyszło w dosyć spektakularny sposób.

      Usuń
    5. No nieźle poszedłeś z tym ratunkiem.
      Pewnie Thora też nieźle zaskoczyło, to czego dokonałeś.
      A kim była ta Iđunn (jeśli dobrze piszę)? Jakaś księżniczka lub inną ważna osobistości z twojego świata?
      Nie to bym wyobraża król wie co. Jestem tylko ciekawa.

      Usuń
    6. O, na Czarny Wiatr, dziewczyno... kim jest Iðunn? Kim. Jest. Iðunn? Ty się jeszcze pytasz?
      Ha, ha... Chyba wreszcie masz okazję by udowodnić mi, że ten internet jest coś wart... Powodzenia!

      Usuń