WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

poniedziałek, 14 września 2015

100 postów!!!


Ostatnio zajrzeliśmy wraz z moją sekretarką do statystyk i odkryliśmy, że...
*werble*
DOTYCHCZAS OPUBLIKOWALIŚMY 100 POSTÓW!
(słownie: sto)

Blog został założony 06.07.2015 i od tego czasu udało mi się zdobyć kilku wrogów w blogosferze i sprawić, że jedna osoba opuściła blogosferę. To znaczy, nie do końca sprawić. No, uroczyście ją pożegnałem... niech będzie.
Liczba dotychczasowych komentarzy: 194
Liczba obserwatorów: 17
Liczba wyświetleń: 6.988

Setny post był pytaniem zadanym przez Ivy Stone (równocześnie jej pierwszym pytaniem zadanym kiedykolwiek) i możecie znaleźć go tutaj.

Mam nadzieję, że jeszcze długo pozostaniecie ze mną i będziecie zadawać jeszcze więcej pytań niż dotychczas!

A teraz zapraszam do wspólnego radowania się:

2 komentarze:

  1. Gratulacje :D Powodzenia na dalszej drodze życia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Winszuję... Ale to było do przewidzenia. Skoro na świecie są ludzie, którzy cię wręcz wielbią jak na boga przystało.
    Jednakże jak tylko Wasza Wysokość wspomniała tu o mnie to się bardzo zarumieniłam. Bardzo się cieszę z tego, że przyczyniłam się trochę do pańskiego sukcesu.
    Mam nadzieje, że nie długo na tym blogu pojawi się nie 100, a 200 czy nawet 1000 postów.
    Jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń