WITAJ NA JEDYNYM BLOGU, NA KTÓRYM MOŻESZ POROZMAWIAĆ Z NAJPRAWDZIWSZYM LOKIM!

Przed zadaniem pytania zapoznaj się z Regulaminem!

Wszystkie uwagi/propozycje związane z funkcjonowaniem bloga proszę zostawiać w zakładce Regulamin!

Jak pewnie zauważyliście, dodaję max. PIĘĆ odpowiedzi dziennie.
AKTUALNOŚCI

21 listopada 2015
*Candy (x2)*




OGŁOSZENIE

Drodzy poddani!
Dostałem nagłe wezwanie w sprawie pewnych politycznych zawirowań na terenie Alfheimu. Jednym słowem: wzywa mnie praca. Wyjeżdżam na parę dni, a to oznacza, że odpowiedzi na wasze pytania będą pojawiać się rzadziej.
Dziękuję za uwagę i jak zwykle nie pozdrawiam
L.

sobota, 12 września 2015

Marlenka [#3]

Jeśli wpiszesz w google "meanwhile in russia" zobaczysz wiele ciekawych rzeczy. Opiszesz swoją reakcję? Bo ja bym się załamała, ale moi rodacy robią podobnie, a ja chyba z tego pięknego kraju na razie wyjeżdżać nie chcę. W końcu po co mam komuś myć kible?


    Myślę, że te dwa zdjęcia wystarczająco dobrze ilustrują moją reakcję - nic dodać, nic ująć. 
  Doprawdy, Rosja jest krajem zadziwiającym. Raz miałem tę NIEprzyjemność spotkania się z Rosjanami twarzą w twarz, kiedy zupełnie przez przypadek przelatywałem nad ich wspaniałym państwem, namierzyły mnie ich radary i... cóż, nie skończyło się to dla mnie zbyt dobrze (ale żyję!). 
   Wracając jednak do tematu... Te wszystkie zdjęcia zatytułowane niefortunnie "meanwhile in Russia" są po prostu szokujące. Ukazują, jak bardzo niebezpieczną i szaloną nacją są Rosjanie... 
    Oto kilka przykładowych zdjęć:
  

    Wszyscy, którzy kiedykolwiek nazwali mnie wariatem, niech popatrzą na te zdjęcia i zastanowią się dwa razy! 
   Ja je potraktuję jako przestrogę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz